czwartek, 10 grudnia 2015

Ściągnij Maskę

Znam wiele osób, które były zazwyczaj tak zwanymi szarymi myszkami. Teraz są nie do poznania, bawią się, robią głupie rzeczy, żartują. W sumie każdy z nas, ma na sobie taką maskę, która mówi przestań, zostaw, nie teraz. Ściągnijmy je, życie jest zbyt piękne, by tracić je na smutek, płacz, zacznijmy wariować, śpiewać i śmiać się. 

W moim życiu nastała zima, a ludzie, których spotkałam w drodze stali się moim latem. Nocą zasypiałam z wizjami siebie tańczącej, śmiejącej się i płaczącej wraz z nimi. Już od trzech lat byłam w niekończącej się światowej trasie i wspomnienie ich było dla mnie jedyną rzeczą, która podtrzymywała mnie na duchu i jedyną szczęśliwą chwilą.
Każdej nocy modliłam się, by odnaleźć moich ludzi i w końcu tak się stało na otwartej drodze. Nie mieliśmy nic do stracenia, nic do zyskania, nie pragnęliśmy niczego oprócz tego, by nasze życie stało się dziełem sztuki. Żyć szybko. Umrzeć młodo. Być szalonym. Dobrze się bawić.
Wierzę w osobę, którą pragnę się stać. Wierzę w swobodę otwartej drogi. A moje motto jak zawsze jest niezmienne. Wierzę w dobroć obcych ludzi. I kiedy toczę walkę sama z sobą, zaczynam jechać. Po prostu jadę. ~ Lana Del Rey




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz wyrażasz swoją opinię!