niedziela, 15 listopada 2015

Jestem Diana!

Cześć jestem jedną z stworzycielek tego bloga :D Drugą jest moja przyjaciółka Kasia :) Więc tak z Kasią przyjaźnie się 4 lata. Poznałyśmy się na zielonej szkole razem z naszą wspólną przyjaciółką Sandrą. W sumie to znałyśmy się już bardzo długo od 1 klasy podstawowej, ale nie jako przyjaciółki.
Dzisiaj postanowiłyśmy otworzyć bloga. Dlaczego? Bo miałyśmy mnóstwo pomysłów w naszych głowach. Przejdźmy do rzeczy... Mam na imię Diana, mam 13 lat, uwielbiam fotografować. Pochodzę z małego miasta, w którym mieszkam od urodzenia. Jestem chuda, ale mi to nie przeszkadza, lecz innym tak. Interesuje się trochę Łowiectwem, ponieważ mój tato jest myśliwym i z tego powodu ja też się tym interere :D Mieszkam niedaleko Kasi (parę metrów), ale z tego powodu że jesteśmy strasznymi leniami piszemy do siebie Messengerem, a wychodzimy razem jedynie do szkoły lub na zdjęcia. Dobra to tyle! Następny post napiszę NIEBAWEM 8)
To Ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz wyrażasz swoją opinię!